Bönesamling i caféet onsdagar kl 13.00-14.00
Vi samlas för bön!
En öppen bönesmling där vi läser ur bibeln och ber tillsammans, för varandra och för inkomna böneämnen.
”För där två eller tre är samlade i mitt namn, där är jag mitt ibland dem” Matt 18:20
Varmt välkommen!