Gudstjänst kl 11.00 och söndagsskolan (söndag)
Pr Per-Inge Andersson predikar. Vi lovsjunger, ber och sedan efter Gudstjänsten delar vi gemenskap med fika.
Varmt välkommen!
Pr Per-Inge Andersson predikar. Vi lovsjunger, ber och sedan efter Gudstjänsten delar vi gemenskap med fika.
Varmt välkommen!