Gudstjänst kl. 11.00 och söndagsskolan (söndag)
Tony predikar. Vi lovsjunger, ber och sedan efter Gudstjänsten delar vi gemenskap med fika.
Varmt välkommen!
Tony predikar. Vi lovsjunger, ber och sedan efter Gudstjänsten delar vi gemenskap med fika.
Varmt välkommen!