Gudstjänst kl 11:00 och söndagsskolan (söndag)
Per-Inge predikar. Vi lovsjunger, ber och sedan efter Gudstjänsten delar vi gemenskap med fika.
Varmt välkommen!
Per-Inge predikar. Vi lovsjunger, ber och sedan efter Gudstjänsten delar vi gemenskap med fika.
Varmt välkommen!